fredag 17 juli 2009

Jag tröttnade

På mitt hår, alltså. Det var för långt, kunde bara ha det på ett sätt och det var uppsatt. Sånt är inte roligt. Så Johan ordnade en tid hos sin frisör Mikaela på Klippoteket. Johan hade haft tid innan och då förklarat hur jag ville ha det. Skönt för då kunde jag koncentrera mig på mitt skvallerläsande.
Det var inte jag som kom på idén om frisyren. Det var min kära syster. I tisdags bad jag henne om hårråd och eftersom jag själv har så dålig fantasi gällande klippningar så gjorde jag verklighet av syrrans vision.
Såhär kom jag in.


Och såhär blev le resultat.

Nacken är kortkortklippt, ska se om jag inte kan få upp en bild på det också. Senare. det var allt för nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skitsnyggt raring! Läget? Har du lust att ses nåt i nästa vecka? Jobbar du eller har du semester fortfarande då?