onsdag 29 juli 2009

Jag har en dröm

En dröm som bara är så avlägsen som jag själv bestämmer. En dröm jag när som helst kan göra till verklighet. En dröm jag vill, men inte vet om jag vågar genomföra.
Drömmen är att under en hel dag enbart säga repliker ur (Sökarna).


Jag kan filmen ganska bra, men kommer vara tvungen att studera den närmre för att kunna prata den flytande. Att en hel dag ha (Sökarna) som modersmål kommer bli svårt, men fruktansvärt roligt.

Tänk er själva
Du pratar med någon på krogen och denne frågar dig; - Vart bor du?
(S)- Vill du flytta in din jävla kebab eller?!

Eller om du bjuder någon på, låt oss säga, godis och denne säger: - Tack det är bra.
(S)- Kör på bara. Ta mer. Ta lite till.

Eller om ni äter middag några stycken, kanske sushi, och någon i gruppen säger: - Ojojoj, det här är något nytt för mig.
(S)- Vad är du för jävla färsking, har du aldrig testat?

Eller, precis innan ni ska gå ut, och din tjejkompis frågar - Ser jag bra ut?
(S)- Vilket äckligt läppstift du har...


VORE inte det FANTASTISKT?!

1 kommentar:

Jovan sa...

Du e inte helt frisk du alskling!!