onsdag 8 juli 2009

Jag har semester...

... därav den dåliga ~obefintliga~ uppdateringen.

Så här ligger det till, på jobbet sitter jag framför datorn nio timmar per dag, då finns det mycket tid till att blogga. Nu har jag faktiskt en dator i mitt dollhouse, jag borde blogga bättre än jag gör. Verkligen. Men den här ledigheten förslöar mitt författande och får mig på något sjukt och vridet sätt att leva mer i r l . Förstår ni?
Datorn är inte min, naturligtvis inte. Nej, det är mitt plastbarn som jag åkte på i samma veva som jag och Johan blev ett par. Än så länge kommer vi bra överens, jag och plastisen. Men ni vet hur det är ~eller så kanske ni kan fantisera lite~; Det är inte mitt barn. Det känns tydligt. Därför har jag svårt att lägga så mycket tid på den som jag skulle göra på mitt eget kärleksbarn.
Men jag ska bli bättre, jag ska skärpa mig. För allas skull.
XOXO

Inga kommentarer: