torsdag 24 september 2009

Stress för fabulousiteten

Varför ska det vara såhär? Tiden på jobbet fylls ut med arbete men det blir ändå en del dötid. När jag sen slutar så har jag en timmes tågfärd då jag inte kan göra annat än sitta stilla. Den tiden kan jag inte på något sätt skynda på.

Och nu, nu är jag hemma och har förbannat bråttom. Jag måste sminka av mig, sminka om mig, byta kläder, försöka styra upp mitt hår och ta mig till stureplan. Innan måste jag självklart få upp ett par blogginlägg och dessutom, just idag, möta mama för att ge och ta tvätt. Hon är i alla fall en gullig mama och lämnar min tvätt hemma hos mig, jag behöver inte åka till henne idag. Åh så förstående hon är.

Så, varför denns stress? undrar ni.
Jo PomPomParlour har invigning av sin nya butik. Egentligen är det ingen stress med tanke på att tillställningen börjar åtta men nu har jag ju lovat Therece att möta upp henne inte allt för sent. Så var det med den saken. Nu måste jag hem och piffa.

1 kommentar:

Baby Melody sa...

Hej söta tjejen!

Kjolen är nyligen köpt fr Lindex, priset var
299 kr om jag inte minns helt fel :)
Det fanns svartvitt också!

Hoppas din helg blir fin!

Tävlingen avslutas på söndag kl 21!

KRAM<3
Baby Melody