söndag 6 september 2009

Jag är hemma nu

Ja, bilderna jag tog blev som vanligt helt hemska. De är lite så jag jobbar. Men här har vi några bilder som inte blev allt för pjåkiga. Jag orkar inte skriva om kvällen. Inget annat än: Det var roligt, det var bra, men jag är glad att jag gick hem vid tolv. Klientelet på Cliffan består inte av mina favoritmänniskor.. Men inlägget behöver mer text.. Vi gör såhär, jag kopierar min Twitter ~som ni för övrigt borde följa~.

Har grattat Sara. Nu Cliffan.
Nedräkning. Nu kör vi!
Jag såg specis en man med slipsen runt huvudet. Herre Zappa..
Handen på höften, svett mellan brösten. Ohlala jag vill ha dig.
Michel Jackson började spelas, nu går jag. Och slipskillen; sätt slipsen runt halsen igen. Och dra åt!



FödelsedagsSara

Syster Stina going bananas

Marcus hade svårt att komma i rätt partymood..

GRATTIS!!!

Inga kommentarer: