lördag 19 september 2009

Dagen idag

Idag ska vi gå upp kl tio, det är om en och en halv timme. Sen ska vi ,jag och Johan, promenera in till stan. Jag har ett "möte" kl tolv sen ska vi strosa i affärer. Under dagen, jag har inte bestämt vilken tid än, ska jag gå till Fröken Holm som bjuder på födelsedagsfika. Det kan inte bli annat än en underbar tillställning.
Senare ska jag hem och byta om, för nu ska jag äntligen ta min sailorklännings mödom. Jag har haft klänningen i min ägo i ett par månader men aldrig använt den. Mycket märkligt för den är fantastiskt fin.
Sen, på kvällen, spelar Monde Yeux på Malmen, tid: 19:30. Var där och då om du vill höra riktigt bra musik.
Kvällen och natten har jag inte planerat. Jag tänker ta den som den kommer. Verkligen ta den.
Men först vill jag ha frukost.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Åh. Monde Yeux! Fan vad pepp. "Synd" att jag ska på Klungan på Södra teatern. ... och därmed avvara min biljett till premiären av Killinggänget på Dramaten, som jag hade i min ägo tills jag bestämde mig för att välja Klungan framför det. "Dum i huvet nå jäävulskt!" fast inte. Puss på dig.

MissDecibel sa...

Sanna: Hoppas kvällen vaf FAB.