tisdag 2 februari 2010

Morgonkomplimang

Jag försov mig, vilket as jag är. Jag vet att det är en sån sak som kan hända den bäste, men nog känner jag ändå skam och skuld. Ett riktigt jävla as.

Men något som drog upp mitt humör var några takskottare som jag paserade på väg hit till 7eleven. Precis när jag paserade en av dem fick jag en blick, och det underbara ordet "guapa" passerade hans läppar. Av en annan fick jag ett "Mmm-mm!".
Det värmer en skamfull och skuldmedveten tös en kylig vintermorgon.

4 kommentarer:

Malin sa...

Sv; tackar ^^ kommer strax lägga upp lite bättre bilder på den!

Linn sa...

Haha, komplimanger är nice!

Nej, jag läser litteraturvetenskap, har nu kommit till C-nivån och ska ägna halva den här terminen åt att skriva C-uppsats.

Ha det bra!

Malin sa...

Sv; aha okej ^^ ja har 2 stjärnor typ vid nyckelbenen! & dom gjorde inte ont!

Gustav sa...

Sv: jag har haft mina sen julrean :) funkar finfint.. Ja, det tycker jag att du ska göra!